من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به یاد آقا محسن

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

باز    دلِ   خسته ام     شده    هوایی       میگن تو  جبهه ها   بوده   صفایی

این   دلِ من   دوباره   پر کشیده          یادِ  شهید    محسن   حاج رضایی

دلم میخواست ببینم اون شهید رو       آخه   میگن   خیلی   بوده   خدایی

ارادت   به    حضرتِ   زهرا   داشته       آخرشم   واسش    شده    فدایی

میگن   که    لحظه   های  شهادت       پهلویِ اون شکست و   شد   هوایی

لحظه   آخر   که    خواسته    بیفته       گفته   حالا   دیگه    شدم  زهرایی

وقتی دیگه   شبیهِ  مادرش    شد       پر کشید   و   رفت به   سفر تنهایی

خوش   به حالش رفته  و تو بهشته       ما   موندیم   و   حسرت  این جدایی


********************************************************************
پ . ن .1. و ناگهان در سکوت خودم بارنی شدم!!!!
پ . ن .2. شعر از خادم الحسین/عکس از نی نما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۱۰)

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۸ پلاک شکسته
خوش به حالش رفته و تو بهشته ما موندیم و حسرت این جدایی
زیبا بود
*******************************************************
داداش را خوب اومدی
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۳ پلاک شکسته
با مطلب درسی از دشمن به روزیم
۲۴ دی ۹۲ ، ۰۴:۴۰ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
بسیار لذت بردم...
بعضی وقتا که خیلی غرق شدی تو دنیا مادیات خودت آقا محسن یهو صدات میکنه.میگه ...بیا برام گریه کن...
خیلی التماس دعا
روحش شاد ...
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۲۷ خادم الحسین
سلام.
به وبلاگم سر بزن یه سوال گذاشتم جواب بده.
یا علی.........
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۰ خادم الحسین
جلسات هفتگی

(گروه سیره شهدا)
سخنرانی،روضه و سینه زنی
هر هفته جمعه شبها برگزار میشود...


مکان:گلزار شهدا-بیت الشهدا


شروع مراسم:راس ساعت 20

..........................................

این هفته:

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین

جواد افضلی

مداحان:

کربلایی وحید محمدی

کربلایی محمد عبد الحسینی


ترتیب برنامه:
-قرائت قرآن

-زیارت عاشورا

-سخنرانی

-روضه و سینه زنی
طبع شعری هم که داری!!
شعرتون خوب بود
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
و باز هم وبلاگ شما و پستهای مختلف از آقا محسن.
و باز هم ارادت شما به آقا محسن.
مثل همیشه زیبابود.
*******************************************************
منم و یک آقا محسن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی