من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یا فاطمة الزهرا(س)

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ب.ظ

هر آنچه دارم از این خانم و از این اسم است؛ عجیب برایم مادری کرده

هر آنچه می خواهم از شما می خواهم یا فاطمة الزهرا(س)

بهتر بگویم با دعای مادرم از شما مادری می خواهم

حکایت ها دارد این نام به خدا,حکایتی چون زندگی و تولد دوباره من!

کاش بشود به حرمت دوستی ما با حسین(ع), شما مادری کنی برای ما

یا که حداقل دعا کنی برای ما؛ دعای کربلایی شدن برای ما؛ دعای مادرانه...

بوی چادر خاکی و دود؛صدای شکستن, صدای نیلی شدن و صدای گریه های بی صدا می آید..

گوش کنید... اما اصلاً شنیدنی نیست!!!

                                                                                       دعا کن برای ما, مادر ما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۴)

۱۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۱ پلاک شکسته
یاعلی رفتم بقیع اما چه سود هرچه کشتم فاطمه ان جا نبود
با مطلب (جسارت)به روزیم
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۸ تنهایی خسته
سلام اگر دوست داشتید سری به من هم بزنید
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۴ قلم به دست
دلم را بوی دود و غم گرفته ...
امان ای دل ...


ما داغدار صورتی سرخ و کبودیم ...
نام زهرا قفل دل وا میکند
دیده را از اشک دریا میکند.
××××××××××××××××××××
حکایتی چون زندگی و تولد دوباره تو.
حکایتی چون لطف و بزرگواری حضرت زهرا به من با تولد دوباره تو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی