من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

دانلود فیلـــــــتر شکن قوی ۱۰۰% تست شده


امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (filter breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم صد در صد کار می کنه و تضمینی است و کاملا رجستری شده است و شما می تونید بدون هیچگونه شک و تردیدی ازشون استفاده کنیدالبته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود داره که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست می کنند. حتماً حتماً دانلود کند...

سعی کردیم چند ورژن مختلف براتون ارائه کنیم که نهایت استفاده رو ببرید

.

.

.

.

.

.

.

1. نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده

خصوصیت مهم این فیلتر شکن اینه که مانع میشه انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کنه ... اگه باور نداری این آیه رو بخون " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴ "
*
2. قــــــرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند

برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3.ولـایـــت : این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه و کاملا تست شده .

برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشه و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا بنفک وجودش باشه.
*
4. محبت اهل بیت : متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جا پخش نشده اند و به گفته ی صاحبانشان استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که :

واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند اذکار: این ذکر باید توسط متخصصشان تجویز بشود.


اخطار اخطار اخطار !!!

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگویم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد مواظب باشید.

دلیل فیلتر شدن !!! : وقتی انسان ها گناه میکند به دلیل جهلشان به ازای هر گناه یک قدم از خدا دور میشوند

این فیلترها بر چشمانمان ؛ گوش هایمان ؛ و قلب ما سیطره می زند و اگرکسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد ... ان شا الله ... به راه مستقیم هدایت می شود.

توجه !!! توجه !!! توجه !!!

از نسخه های اصلی و اورجینال استفاده کنید ؛ نه نسخه های کرک شده

********************************************************************

پ . ن .1. خدایا ..... فیلترش نمیکنی ؟ دنیا رو میگم دنیات پر شده از بی غیرتی ، بی حیایی ،ناجوونمردی ، تنهایی و ..... مردها دست تو دست ناموس خودشون ، چشم تو چشم ناموس دیگران دارن زنها بی رنگ و بی انگیزه واسه مرد خودشون ، پر رنگ و با انگیزه برای مرد دیگران شدن بچه ها چشماشون باز شده واسه چیزایی که نباید ببینن و گوشاشون تیز برای چیزایی که نباید بشنون جوونا بی هدف به دنبال سرگرم شدنن و به هر چیز بی ارزشی سریع دل می بندن پیرمردا و پیرزنا، تنها و بیکس به فراموشی سپرده شدن و هر لحظه طلب مرگ میکنن فیلترش کن خدا فیلترش کن تا همین چند تا آدم متفاوت هم مثل بقیه نشدن !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۷)

۰۸ دی ۹۲ ، ۰۵:۱۳ قلم به دست
آره خداییش ...
دنیا دیگه فیلتر می خواد نه این سایت مایتا و اینا ...
فیلترش کن بره ...
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۸ قلم به دست
واقعا چرا ؟؟؟
آخرین بار کی بود؟؟؟
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۶ قلم به دست
عکس رو بیا ببین نظر بده بگو خوب گرفتم یا نه ؟؟؟
مطلبی آموزنده
قشنگ بود
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۱ پلاک شکسته
با شعر شهادت امام رضا به روزیم
سر بزنید
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۱:۴۱ متین رابر
سلام وبلاگ قشنگیه لطفا به وبلاگ «متین رابر» هم یه سر بزنید وهمدیگه را لینک کنیم
متن پ.ن.1 : خدایا ....... عاااااااااااااااااالی بود
*******************************************************
ممنون یه دوست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی