من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یه اربعینه دارم برات زار میزنم

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ
سوگواریاربعین

سخنرانی, روضه,عزاداری,سینه زنی

از شباربعین, به مدت 3 شب از ساعت 20:30

محفل: در کنار قبور شهدای شهرمان (بیت شهدا)

سخنران: حجت الاسلام جواد افضلی

ذاکرین اهل بیت:

وحید محمدی
حسین رجبی
محمد عبدالحسینی
                                    هیئت سیره شهدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۲)

هوا اینجا کمی دلگیر است ، آنجا را نمی دانم
اینجا ترس فراموش کردنت مثل خره تمام جانم را پر میکند ، آنجا را نمیدانم
اینجا جای خالیت به وسعت یک جهان است ، آنجا را نمیدانم
ای کاش برای تو هم تفاوت بین “اینجا” و “آنجا” فقط یک “ی” باشد …
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۶:۴۲ پلاک شکسته
با ظلم خاموش به روزیم
سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی