من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه اس..

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ

فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه است ... سبب خلقت من گفتن یا رقیه است

شهزاده ی خیرالنسا رقیه ی بنت الحسین

عشق تو در ضمیرم به زلف تو اسیرم

 فقط به عشق بی بی با درد و غم میسازم

********************************************************************

پ . ن .1. چه قدر این خانوم شبیه به مادر است ... رقیه گویی زهرای مرضیه است .

پ . ن .2. شب سوم محرم شب خانوم رقیه است ، دعا کنید برای همه خانوم جان باب الحوائج هستند ....

پ . ن .3. روضه نوشت : هربار حسین گفتم سیلی زپسش آمد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۷ معتادان رمان
سلام خوبی؟
شما رو دعوت میکنم به بهترین سایت رمان
خوشحال میشم سر بزنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی