من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اینجا خورشید هر روز دست به سینه سلام می کند

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

             اینجا قطعه ای از بهشت       اینجا زندان دل ها و خاطره ها

اینجا همان جاییست که می گویند حج فقرا و میعادگاه عاشقان است.

اینجا همان جاییست که دل های زیادی پر می کشد برایش.

اینجا همان جاییست که ما ایرانی ها ارادت ویژه ای بهش داریم.

اینجا همان جاییست که مردم سرزمین من با امید صدایش می زنند.

اینجا جایی برای رهایی از دردها و غم ها و تسکین دهنده آن هاست.

اینجا جاییست که بعضی ها در آرزوی قدم زدن در آنند.

اینجا صحن سقاخانه... اینجا پنجره فولاد... اینجا باب الرضا... اینجا باب الجواد... اینجا صحن آزادی...

اینجا صحن انقلاب... اینجا مسجد گوهرشاد... اینجا صحن امام خمینی... اینجا ایوان طلا...

اینجا مشهد امام رضا(ع)

یارب؛ الهی شکر

ممنونم از آقا که من را با لطف و مهربونیش دعوتم کرد.

هر کس بهر امیدی آمده یا امام رضا, منم حاجات زیادی دارم که گوشه چشمی و دعایی از شما میخواهم.

امسال به نیت پنج تن با پنج تا حاجت اومدم پابوستون... یا امام رئوف

میخوام به جوادت قسمت بدم امام رضا که دست خالی برم نگردون و امیدم را ناامید نکن.


*********************************************************************
پ . ن .1. نائب الزیاره همه هستم گر قابل باشم و بدانند!
پ . ن .2. آخه من کجا برم, یه کلاغ که رو سیام, من که توی سیاهی ها از همه رو سیاه ترم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
محمد رضایی

نظرات  (۳)

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۷ گروه سیره شهدا(طعم تربت)
سلام.
با طعم تربت به روزیم.
یا علی..........
*******************************************************
زیبا بود
ای راهب کلیسا کمتر بزن به ناقوس,
خاموش کن صدا را نقاره میزند طوس,
آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان,
بردار جان خود را با ما بیا به پابوس,
آنجا که خادمینش از روی زائرینش,
گرد سفر بگیرند با بال ناز طاووس.
ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید.
التماس دعا.
******************************************************
شعر زیبایی بود
گر قابل باشم دعا گوی همه هستم
زیارت قبول همسفر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی