من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به سوی مشهد با دلی پر از حرف....

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

********************************************************************
پ . ن .1.قطار را می شناسم فقط برای رفتن به مشهد!!!!
پ . ن .2.همین الان قطار حرکت کرد به سوی....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۳)

به سوی مشهد,گنبد طلایی,کبوترای حرم,صحن سقاخانه,ضریح آقا امام رضا.
امام رضا زواراشا دست خالی برنمیگردونه.
التماس دعا.
*******************************************************
پسرک هم با هزار تا امید اومده
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهدزد
بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که این امام رئوف
به سینه احدی دست رد نخواهد زد.
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!

آدرس وبلاگت یکم طولانی و سخت هست و واسه حفظ کردنش راحت نیست! شاید آدرسی که می خواستی بزنی قبلا ثبت شده باشه!

حالا من یه پیشنهاد دارم به سایت من سر بزن و آدرس طولانی وبلاگت رو کوتاه کن!!!

همین حالا دامنه مورد علاقه ات رو ثبت کن!!

دارای کنترل پنل مدیریت شخصی برای دامنه !! اضافه کردن کلمات کلیدی برای سرچ سریع در جستجو گر ها!! دارای آمار از سایتت!! و....

منتظر حضورت هستم دوست عزیزم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی