من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

لطفا برای من قرآن نخوان!

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ق.ظ
حکایت برخی از ما انسان ها داستان آن پادشاهی است که وقتی از دنیا رفت قرائت قرآن هیچ خیر و ثوابی به آن نرساند.پادشاهی از دنیا رفت قاری قرآنی به سر قبرش گماشتند تا هر روز در کنار قبر سلطان برای وی قرآن بخواند روزی خبر آوردند که قاری ناپدید شده و معلوم نیست کجا رفته است پس از جست و جوی فراوان قاری را پیدا کردند و از او علت فرارش را جویا شدند قاری که جرئت نمی کرد لب به سخن بگشاید فقط می گفت من دیگر قرآن نمی خوانم.

مسئولان حکومتی به او گفتتند اگر حقوق و مزایای تو کم است آن را زیادتر می کنیم قاری گفت اگر چند برابر آن را هم بدهید هرگز قبول نمی کنم.

ماموران حکومت دست از سر قاری برنداشتند تا علت اصلی را جویا شوند قاری که عرصه را بر خود تنگ می دید گفت چند شب گذشته صاحب قبر به من اعتراض کرد که چرا بر سر قبرم قرآن می خوانی گفتم مرا به این کار وا داشتند تا از قرائت قرآن خیر و ثوابی به تو برسد گفت نه تنها از قرائت قرآن ثوابی به من نمی رسد بلکه هر آیه ای که می خوانی آتشی به آتش من افزوده می شود و کسی به من می گوید می شنوی؟

چرا در دنیا به قرآن عمل نکردی لطفا مرا از خواندن قرآن برای پادشاه بی تقوا عفو کنید.

********************************************************************

پ . ن .1.همه انسان ها آفریده شده اند تا براساس عقل و انتخاب خود راهی را که برترین می یابند برگزینند و در این راه، قرآن بهترین هدایتگری است که می توان از آن برای رسیدن به منتهای کمال سود جست قرآن که تمام راه کارهای زندگی را در همه ادوار ارائه کرده است دستوراتی که نجات بخش انسان در تمام فصول زندگی دنیا و آخرت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۲)

سلام، با مطلب:
توصیه‌‏ای به منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر محلات
به روزیم.
از خدا پرسیدم چند قدم میان من و تو فاصه است؟
گفت یک قدم!
پا بگذاری روی خودت قدم بعد کنار منی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی