من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ماه,ماه خدا و برکات بی پایانش...

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ق.ظ
داره تموم میشه...

چه زود اومد و چه زودتر داره تموم میشه...

این قافله عمر عجب زود می گذرد          خوش باش که این عمر گران میگذرد

خداکنه به حق برکت این ماه دست خالی نمونده باشم.خیلی امیدوار بودم و هستم به رحمان بودن رب.

همه شب هاش و روزهاش و لحظاتش عالی بود این ماه به لطف حق.

اما 7 شب ویژه داشتم تو این ماه خدا... (چه جالب!! 7؛نکته را گرفتید؟)

شب های جمعه ماه مبارک و برنامه احیاء گروه سیره شهدا

4شب عجیب بااتفاقاتی که هرکدومشون بزرگی خداو برکت این شب ها و مراسماتش ر ابیش از پیش نشون داد.

برنامه ای خالصانه که به گواه همه, خدا لطف و عنایت ویژه ای داشت بهشون.

امیدوارم خدا قبول کرده باشه از همه و توشه ای بشه برای قبر و مرگ و آخرت.

شب های قدر 19 و 21 و احیاء و دعای جوشن کبیر و قرآن به سر با ناله های سوزناک شیخ مهدی...

شب های خوبی بود انصافاً

* اما شب 23 ماه رمضان ... شب قدر ... شب فراموش نشدنی عمر پسرک

فراموش نشدنی به این دلیل که در مدت چند دقیقه دو تا دعوت نامه اومد برامون (من و چهار تا از دوستان)

اونم عجب دعوت نامه هایی...!!!

یه دعوت نامه از طرف آقا که منت گذاشت و ما را دعوت کرد به جمکرانش...اونم غروب جمکران...

یه دعوت نامه هم از بی بی فاطمه معصومه(س) .... شب قدر در کنار حرم و بارگاه کریمه اهل بیت(س)

عجب حس و حال عجیبی داشت ؛ فضا بوی عرش میداد و پر بود از ملائکه !!!

انشاالله خدا به حق حضرت معصومه(س) اون شب و لحظات را شب بخشش من قرار داده باشه.الهی آمین.

* نکته فراموش نشدنی سحر 23 رمضان 1392 هم منت خانم معصومه(س) بود که بیش از لیاقت من هست!!!

چه حالی میده سحر برای سحری مهمون سفره حضرت معصومه(س) و حرم پاک و مطهرش باشی.

(مزه اون غذا هنوز زیر دندونام حس میشه)

الحق که کریمه اهل بیتی خانم

************************************************************

پ . ن . 1. خدا کنه بازم توفیق بشه و این ماه رمضان آخرین ماه رمضان عمر من نباشه.

پ . ن . 2. من تو این شب ها هرچی (هرحقی) از هرکس تو دلم بود,به حرمت بخشنده بودن خدا پاک کردم و بخشیدم, امیدوارم هر کس هم ار من حقی به دل داره (چه حرفی و چه رفتاری و ...) ببخشه و حلال کنه.                                   التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
محمد رضایی

نظرات  (۵)

نکته که واضح بود!!
انشاا... حتما دعاهاتون مورد قبول درگاه حق قرار گرفته.
زیارتتون هم قبول باشه.
*****************************************************
مرسی. انشاالله.همچنین از شما
قبول حق
صرفا جهت سپاس از یک اقدام خداپسندانه
*******************************************************
ممنون از شما
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۴ 1 جوان امروزی
دیگه نمیشه برای مردم لقز خوند و قمپز در کرد . . .
به روزم . . .
فضا بوی عرش میداد و پر بود از ملائکه !!!
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۱ یک جوان امروزی
به روزم . . .
"حاج آقا انصاری . . ."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی