من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ای مرد مردان...یا علی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ

حقّا که حقیقتاً علی حق باشد              حق است علی ز حق که بر حق باشد

دیدیم خطی به دفتر لم یزلی                  حق با علی و علی مع الحق باشد



********************************************************************
پ . ن . 1.این عکس برای من حس عجیبی داره....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۸
محمد رضایی

نظرات  (۳)

چه لزومی داره یه پسر مجرد تو قسمت زنونه غذا بده
آقا خودتو مورد اتهام قرار نده
در برج ولامهر جهان تاب علی (ع) است.
در شهر علوم نبی باب علی(ع) است.
از اول خلقت بشر تا امروز
مظلوم ترین شهید محراب علی (ع) است.
یا علی.
التماس دعا.
اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی