من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اینجا ایران است

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ
یکی از افراد فامیل، این پیامک رو برام فرستاد:

اینجا ایران است.
حکومتش حکومت امام زمان است.
بر مبنای قرآن است.
رهبرش رهبر مستضعفین جهان است.
قوت غالب مردم نان است.
بهای نان، به قیمت جان است.
ثروتش برای فلسطینیان است.
دانشگاهش ستاره باران است.
جای روشنفکرانش، زندان است.
هر که فریاد بزند، از کافران است.
سکوت نشانه مسلمان است.
شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است.
آنچه روز به روز ارزان میشود جان انسان است.
ایرانی این را برای ایرانیان بفرست.

منم چند دقیقه ای فکر کردم و بعد اینو براش فرستادم:

اینجا ایران است.
حاکمش نائب امام زمان است.
و پاکترین رهبر جهان است.
قدرت بسیجیانش، کابوس اهریمنان است.
اینجا کمی اجناس گران است.
چونکه تحریم دشمنان است.
اما ایرانی صبور و قهرمان است.
هدف ما از زندگی، نان نیست؛ حفظ ایمان است.
زندگی همچو امتحان است.
کسی قبول میشود که در خط شهیدان است.
پیروی از “ولایت” وصیت آنان است.
ایرانی غیور و باوجدان است.
نه فقط فلسطین، بلکه حامی تمام مظلومان است.

ایرانی این را برای جهانیان بفرست و به کشورت افتخار کن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۶)

سلام.پاشو برو نمازجمعه. نشستی تو خونه پای این دجال؟؟؟؟؟!!! از تو بعیده محمد.
آفرین
خیلی خوب جوابش دادی
******************************************************
چه کنیم دیگه!!! ممنون از لطف شما
پاسخ بسیار زیبایی بود.
نویسنده قهاری هستید.
*******************************************************
ممنون از لطف شما
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۷ ملکوت(صاحبدل)
دل زخمی‌ات،
جای سالم نداشت.
برای همین،
فرق سر را نشانه گرفت…
...........................
ایام شهادت امیرالمومنین تسلیت باد...
به روزم...تشریف بیارید...
دست مریزاد جواب....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی