من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

دعوت به همکاری

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ق.ظ
دو هفته نامه آوای محلات در نظر دارد از کلیه علاقمندان جهت همکاری و همفکری با دوهفته نامه استفاده نماید.

زمینه های فعالیت: خبرنگاری, گزارشگری, عکاسی, کاریکاتور, فرهنگی و هنری, اجتماعی, اقتصادی, ورزشی, تاریخی, سلامت, پزشکی و ...

آن دسته از عزیزانی که تمایل به همکاری در زمینه های فوق را دارند, می توانند مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی, سن و زمینه فعالیت را از طریق پیامک به شماره 09187627797 (محمد رضایی) ارسال نمایند.

به زودی جلسه ای با حضور تمام عوامل دوهفته نامه و سایر عزیزانی که مایل به همکاری با آوای محلات هستند, در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهرستان محلات برگزار می گردد.

کلیه همشهریان می توانن اخبار و حوادث پیرامون محل زندگی خود را برای درج در دوهفته نامه به آدرس Ava.mahallat@yahoo.com ارسال یا تحویل محمد رضایی (مدیر اجرایی دوهفته نامه) نمایند.

کلیه سوالات همشهریان از تمامی مسئولین شهر فقط با یک پیامک به شماره 09392328781 در قسمت الو آوا پیگیری و پاسخ داده می شود.

با نظرات , انتقادات و پیشنهادات خود, ما را در پویایی و نشاط هر چه بیشتر دوهفته نامه خودتان, آوای محلات, یاری نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۲)

محلات واسه کجا میشه؟؟؟
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۱ مامان پریاگلی
نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق
خواهش می کنم به آدرس برین و به دخترم رأی بدین
http://ghab-o-shishe.niniweblog.com/post300.php

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی