من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اعضای محترم شورای اسلامی شهر محلات

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
امید است انتخاب شایسته شما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان محلات باعث توفیقات روز افزون شما شود و شما با عنایت به خداوند و توسل به شهدای شهرمان و با مشورت با بزرگان و همت و پشتکار جوانان محلات خدمتگذار مردم باشید.

اسامی اعضای شورای اسلامی شهر محلات (به ترتیب بیشترین آراء) :

1. قاسم رئیس اکبری / 7007 رأی

2. حسن شمس / 3095 رأی

3. عباس ابراهیمی / 2932 رأی

4. مهدی هدایتی / 2892 رأی

5. مهدی سروش / 2743 رأی

6. محمدرضا علیمحمد / 2362 رأی

7. محمد صالحی / 2168 رأِی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
محمد رضایی

نظرات  (۶)

دوست عزیز خوشحال می شم بهم سر بزنی..
انشاالله همینطور که شما عرض کردید عمل کنند.
۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۲ تصوىر دریا
خوشحال میشم ب وبم سر tasviredarya.blogfa.com
منتظر نظرتم
۰۴ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۴ خادم الشهدا
هم تو کلوب هستم و هم چت روم یاران منتظر
WWW.CLOOB.COM
WWW.313.CHAT.ROQ.IR
این چت روم ما مثل بقیه چت روم ها نیست انشاالله تشریف بیارید متوجه میشید
دوست داریم از مطالب شما هم استفاده کنیم
خوشحال میشم تشریف بیارید
یا زهرا
۰۸ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۲ کربلایی حمیدرضا
سلام دوست عزیز

وب جالب و مفیدی دارید

اگر با تبادل لینک با وب ما موافقید اطلاع دهید

منتظر حضور گرمتان هستم

اللهم عجل لولیک الفرج

یا علی
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۳:۱۷ وحید محمدی
ادرس وبلاگ دومم شد این

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی