من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

انتخابات محلات....!!!!

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ق.ظ

صحبت و توضیحات حجت الاسلام شیخ مهدی ربانی

( امام جمعه محترم شهرمان )  92/3/20  

در مورد انتخابات و کاندیداهای محترم


حتماً گوش و انتشار دهید ( لینک زیر )


دانلود فایل+++

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
محمد رضایی

نظرات  (۶)

سلام وب قشنگى دارى خوشحال میشم به وب منم بیاى
سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود آهنگ جدید لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر.
این آدرس رو باید لینک کنی
http://www.ir2seda31.org
و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی
http://www.ir2seda31.org/linkestan/
در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من.

سپاس گذارم
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱ منتظرتم بدو
بهترینها برای شماست . ما بهترینها را برای شما فراهم کرده ایم . در کمترین زمان بهترینها برای شما

منتظرحضورتان هستیم . روی لینک کلیک کنید و وارد سایت شوید و بهترینها را از ان خود کنید
سلام با زندگی به سبک آیت الله بهجت(ره) به روزم
۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۲ http://mahshidsecret.mihanblog.com/
سلام من تاوبلاگ دارم جفتشا لینک کن Love
۰۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۳ شبگرد تنها
امشب ؛

هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم …

امروز چه کرده ایم

که فردا لایق زنده ماندن باشیم …




با افتخار لینک شدی...منو هم با اسم شبــــگرد تـــــــنها لینک کن
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی