من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

David Robert Joseph Beckham

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ق.ظ
این پست فقط به احترام اسطوره ی زندگی ورزشی من هست.

کسی که واقعاً دوستش داشتم و دارم و خواهم داشت

کسی که فقط به خاطر او عاشق عدد(شماره) 7 شدم (این را خیلی ها می دونن)

کسی که به نوعی برای من یک الگو محسوب می شود (فقط در زمینه ورزش)

از 4 یا 5 سالگی بود که او را شناختم و حالا که نزدیک  25 سالگی هستم او در سن 38 سالگی از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد (چند شب پیش 5 خرداد در فرانسه)

دیوید؛پسرک هنوزهم آرزوی پوشیدن پیراهن شماو یک عکس یادگاری باشما را دارد!


" فقط می خواهم که مردم من را یک فوتبالیست سخت کوش بدانند. کسی که عاشق این ورزش بود و هر زمان که وارد زمین می شد، تمام تلاشش را به کار می گرفت. "

گلچینی از جمله های بزرگان در برخورد با خبر خداحافظی دیوید بکام از فوتبال:

سر الکس فرگوسن : او بهترین بازیکن منچستر یونایتد در دوران من بود.

سپ بلاتر : این پایان یک داستان شگفت انگیز است

زیدان : استاد استادان ضربات ایستگاهی

پلاتینی : لایق ترین فرد برای پوشیدن شماره 7

گری نویل : چه شگفت انگیز؛ 4 قهرمانی در 4 کشور مختلف

طرفداران منچستر یونایتد : پسر طلایی اولدترافورد تا همیشه دوستت داریم

خداحافظ اسطوره من

عکس غم انگیز از آخرین لحظات حضور او در فوتبال حرفه ای





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۵)

هم بازیکن هم اسطوره همالگوی ورزشی خوبی هست.
*******************************************************
ممنونم
واقعا درد آوره که یه مسلمون معتقد این جوری عاشق یه(به اصطلاح)آدم بی دین و فراماسون و شیطان پرست که از خالکوبی های 12 ماهش مشخصه که چه موجودیه،باشه
***********************************************************
واقعاً درد آوره که یه مسلمون این جوری قضاوت کنه
من نوشتم فقط از نظر ورزشی...هر کس یه بازیکن را دوست داره و سعی می کنه به سبک اون بازی کنه...منم همینطور
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۸ وبلاگ خبری شهرستان محلات
لطفا در نظر سنجی شورای شهر محلات شرکت کنید..

www.imna85.blogfa.com

به نظر شما چه کسی برای انتصاب شورای شهر محلات مناسب تر است؟
به نظر شما چه کسی بر صندلی شورای شهر پیش رو می نشیند؟
به نظر شما چه کسی بیشترین احتمال را برای انتخاب شدن در شورا دارد؟

نظر سنجی انتخابات شورای شهر محلات

شما به چه کسی رای می دهید؟

قابل توجه کاندیدهای محترم شورای اسلامی شهرستان محلات

قبل از رای گیری تعداد آرای خود را بدانید!!...

اولین وجامع ترین نظرسنجی درباره ی میزان احتمال رای مردم به کاندیدهای محترم شورای اسلامی شهرستان محلات

در وبلا گ خبری شهرستان محلات www.imna85.blogfa.com

لطفا ضمن شرکت کردن در این نظر سنجی و دادن یک رای دیگران را برای حمایت از کاندیدای مورد نظرشان در این وبلاگ تشویق نمایید.

انتخاب با شماست ....صندوق رایتان این وبلاگ....میزان رای ملت است!.....

همچنان این نظر سنجی فعال می باشد و دوستان قادر به ثبت رأی برای حمایت از کاندیدای مورد نظر خود هستند.

این نظر سنجی که در قسمت چپ وبلاگ واقع شده است تا 24 خرداد به شما مهلت می دهد تا فرد یا افراد اصلح خود را انتخاب کنید و به ان رای بدهید .

خواهشمندیم دوستانی که در نظر سنجی شرکت می کنند فقط یکبار گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قابل توجه این نظرسنجی قبل از انجام مراحل تأیید صلاحیت ها در این وبلاگ از مخاطبین به صورت نظر رأی گیری بعمل آورده ...
خواهشا این لینکیو که واست میذارم نیگاه کن.به عنوانش نیگاه نکن فقط تو رو خدا کامل گوش بده:
http://www.aparat.com/v/QnkyK
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۸:۳۹ پسرک جنوبی
سلام
من تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم
اگه میشه با هم همکاری داشته باشیم
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی