من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اینـجا یـک نفـر بد جـوری مُـرده

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۴۸ ق.ظ
بعد مرگم بر روی سنگ قبرم ؛ نه نام بنویسید ، نه نشانی !
فقط بنویسید
اینجا کسی خوابیده که روزی هزار بار مُرده و زنده شده
بنویسید
اینجا قبر یک نفر نیست
اینجا یک تن به همراه هزاران آرزوی زنده به گور شده خوابیده
اصلا بنویسید
اینجا کسی دفن شده که قبل از زنده بودنش ، مُرده بوده
بنویسید
او زندگی نکرد ، او هر روز مُرد ، او هر لحظه میان این مردم جان داده
آری با خط درشت بنویسید :

اینـجا یـک نفـر بد جـوری مُـرده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
محمد رضایی

نظرات  (۱۰)

این جملت "اینجا یک نفر بدجوری مرده" را خیلی خوب امدی. هرچی بدجورتر بمیری زنده تر میشوی
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۵۵ مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان محلات
لطفا سایت مجمع خیرین مدرسه ساز را هم لینک نمائید
با تشکر
http://www.mahkhayer.ir
خیلی زیبا بود.این نوشته شرح حال من بود!
سلام.بخشید سوال میکنم.
مخاطب این نوشته خودتون بودید؟
*******************************************************
شاید...!!!
سلام
قشنگ هست
ولی خیلی نا امیدانه
۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۴۶ محلات-خبر-انت
در انتخابات شورا و ریاست جمهوری به چه کسی رای میدهید. لطفا نظرتان را در وبلاگ محلات خبر انت ثبت کنید تا مبنای نظرسنجی نهایی قرار گیرد
سلام
قابل توجه دانش آموزان و دانشجویان محترم!
کافی نت آنلاین امین راه اندازی شد.
شما می توانید با ثبت سفارش، مقاله، تحقیق، ترجمه و دیگر خدمات موردنظر خود را دریافت نمایید.
کافی نت امین
amin-cafenet.blogfa.com
سلام!جالبه!دمت جیز
سلام وبت عالی بود

اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
چرا ناامیدید.خداراشکر حالتون که خوبه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی