من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

قابل توجه بعضی ها

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۴۸ ق.ظ
کسی که بعضی از کمالات را دارد؛ مثلاً ایمان و عفت و عدالت دارد، اگر از این ها خوشش بیاید، به اینکه ما آدمی هستیم که این فضائل را داریم، این دلیل بر کمی عقل اوست.

زیرا این ها مال خودش نیست. این فضائل تا آنجا همراه او هستند که خدا بخواهد.

زمانی که خدا نخواهد، هیچ یک از این ها را ندارد


                                           مرحوم آیت الله بهاءالدینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۹
محمد رضایی

نظرات  (۳)

چه بخشنده خدای عاشقی دارم.
دلم گرم است,میدانم بدون لطف او تنهای تنهام.
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۲۸ بیت های سوخته(وحید محمدی)
گفتم یه نظر برات بذارم دق نکنی از بی نظری
*******************************************************
ممنون آقا وحید
دیگه دل و دماغی نمونده برا قلم زدن و مطلب نوشتن!!!!
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۲۹ طعم تربت - گروه سیره ی شهدای شهرستان محل
با دو سرود شهدایی زیبا به روز هستیم
از فاطمیه
از صفر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی