من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یا حسین غریب مادر

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ
یکی سیراب،یکی تشنه یکی تو دستشه دشنه

                                                یکی از آب محروم،یکی آروم لب چشمه

یکی تو فکر ناموسش،تو فکر دین و قاموسش

                                                 یکی فکر یه انگشتر،شده خوابش و کابوسش

یکی سر روی سجادست،پر عشق و آزادست

                                                 یه مرد این ور،یکی اون ور واسه نامردی آمادند

                                                  واست میمیرم یاحسین*غریب کربلا حسین*حسین عزیز علی و فاطمه زهرا حسین

                                                        زینب پریشون حسین،دلش پر خون حسین*از غصه دوری تو رقیه گریون حسین

یکی ظالم یکی مظلوم،یکی اشکاش شده معلوم

                                                   یکی میخنده از شادی،یکی ناراحت و مغموم

یکی انگار توی خواب،یکی بی تاب بی تاب

                                                    یکی غرق فرات اما یکی بی آب بی آب

یکی دنبال داداش،امیدوار هنوز باشه

                                                    یکی داد می زنه بابا،ولی سکوت پاداشش

یکی با غم هم آغوشه،یکی هی باده می نوشه

                                                    یکی شلاق یکی سیلی،یکی فریاد خاموش

 
                                       واست میمیرم یاحسین*غریب کربلا حسین*حسین عزیز علی و فاطمه زهرا حسین

                                           زینب پریشون حسین،دلش پر خون حسین*از غصه دوری تو رقیه گریون حسین


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۷
محمد رضایی

نظرات  (۹)

۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۴ مدیون حسین مجنون ابالفضل محزون زینب
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
بخشودگی اهل گنه در صف محشر وابسته به یک گردش چشمان حسین است
سلام دوست عزیز
میخواستم دعوتت کنم بیای وبلاگ امام حسین (ع)و وبلاگ بسیار زیبای رقیه (س)اگه دوست داشتی لینکاشونو تو وبت بذاری و تو اینکار شریک باشی .
ان شاالله مثه من حاجتتو بواسطه اقا امام حسین از خدا بگیری.التماس دعا
http://emamhosein1390.blogfa.com
http://www.sinless64.blogfa.com/ = وبلاگ زیبای فاطمه سه ساله کربلا
سلام
عزاداری ها قبول.
محمدجان خظ نستعلیق در فضای وب خیلی بهم ریختگی و ناخوانی داره.
بهتره از یه خط دیگه استفاده کنی. من نتونستم این شعرها را بخونم.!!!!!
ممنون
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی میشدیم

در رکاب تو فدایی میشدیم....

السلام علیک یا ابا عبدالله

منتظر حضور گرم شما هسنم......برادر عزیز
حیف که اسلام بسته دست وبالم را وگرنه بهت میگفتم.
مونده تا مردم بشناشند.
****************************************************
خیلی ها برای خیلی ها ناشناخته هستند
مردم هم من را به خوبی میشناسند. ضمناً به خود مردم ربط داره،نه شما!!!
درسته محمد ایرادات زیادی داره مثل همه ی آدما ؛اما جناب یک آشنا؛اگه باغبونی باغچه ی خودت را بیل بزن نه باغچه ی همسایه را
*****************************************************
سلام.من نمیدونم این کسی که با اسم "صدا" برای من نظر گذاشته و جواب "یک آشنا" را داده کی هست...اما تشکر میکنم.
فقط معصومین بی ایراد و گناه هستند...(این را فراموش نکنیم)
سلام
"یک آشنا"حیف که من شما رو نمیشناسم و گرنه......................
اعمال هرکی بخودش ربط داره
اگه شما دلت برای این اقا محمد میسوزه و دوست داری کمکش کنی اشتباه شو تو خصوصی بهش بگو
۳۰ آبان ۹۱ ، ۲۲:۱۹ صدا(معرفی خودم یا طرح یک معمای ساده)
خیلی دور نیستم محمد جان
نزدیک تر از اونم که بشه تصور کرد
قبلا اسم همین جناب یک آشنا را با دوکلمه اضافه تر مینوشتم اما دیدم داره چرت و پرت زیاد میگه گفتم صدا بهتره روم باشه
از سال 88یعنی شروع وبت واست کامنت میذاشتم تا الان
گاهی خیلی نزدیک بودم گاهی خیلی دور
گاهی با اسم خودم گاهی با القاب
شاید تو فک کنی فراموشم کردی ولی من ..... را فراموش نکردم(به تعداد نقطه های جای خالی اگر حروف بذاری منو میشناسی)
کاری نکردم محمد جان
واقعیت را گفتم
تو هم انسانی
مثل من
مثل همین جناب یک آشنا
همه انسانیم
باتمام ایرادات ریز و درشت
ولی گاهی یادمون میره که خودمون هم پر از ایراد هستیم

درضمن جناب یک آشنا؛اول برید موارد استفاده از اصطلاح"حیف که اسلام دست و پای مارا بسته" را یاد بگیرید بعد استفاده کنید!!نشون میده هیچی از فیلم مارمولک هم نفهمیدید!
۰۷ آذر ۹۱ ، ۲۱:۵۷ وحید محمدی
روزگار اسیری زینب . . .
به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی