من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۲۵ ق.ظ

                                                                     آقا محسن...


 تنهاگریه بود که کار را تمام کرد.!


                                                                                                                                                                                                                           


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۴)

۱۳ آبان ۹۱ ، ۲۳:۴۷ محلات نیوز
سلام
با مطلب: متمسکین به ولایت امیرالمومنین چه کسانی هستند؟
در خدمت شماییم.
سلام
نیستی
افتادی به پیسی
حموم میری خیسی
با بستنی لیسی
پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت ...
صدا,خیلی قشنگ بودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی