من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یک سوال و جواب های دوستان!

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۳۶ ق.ظ
چند روز پیش پیام کوتاهی از طرف یکی از عزیزانم برام اومد که حاوی سوال زیبا و جالی بود.

از من خواسته بود به اون سوال جواب بدم. منم بعد جواب دادن اون سوال را برای یک سری از دوستان فرستادم که جواب های جالبی برام اومد. به همین دلیل تصمیم گرفتم سوال و جواب های دوستان را در این پست قرار دهم.

اسامی و جواب ها به ترتیبی هست که زودتر پاسخ دادن.

سوال:

اگر یه تابلوی بزرگ تو آسمون بود که همه دنیا میدیدنش روش چی مینوشتی؟

خوابالو: خدا بهترین همراه زندگی!

وحید.م: یا اباصالح(عج)

مهدی.ق: مهدی آمد

احمد.م: حسین عشق منی

ابراهیم.ج: اللهم عجل لولیک الفرج

ناصر.ح: عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید

امیر.م: السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه

محمد.ص: مهدی آمد

مرتضی.ص: دلم برا محلات و رفیقام یه ذره شده...

حسین.ا: نصف شب مزاحم مردم نشید!

حامد.ش: آقا زودتر بیا

حسن.ن: حالا خو نی!!!

*******************************************************************

پ . ن .1.پسرک: یا فاطمة الزهرا(س)

پ . ن .2.شما هم در صورت تمایل به این سوال جواب بدید.جواب با نام خود شما درج میشه.

پ . ن .3.دلم گرفته!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۹)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۹:۳۶ بیت های سوخته(وحید محمدی)
سلام
با یا ایها العزیز به روزم ...
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۹ مرید الحسین
به روزیییییییییییییییم....................................................
فقط میتونم بگم اااااااااااااای بی وجدااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابام
سلام.
ماه رمضان مبارک.
با دلنوشته ای از چمران عزیز به روزم.

(من می نوشنم: کودکان هنوز تشنه اند
پس کدام جمعه می سد باران.......)
سلام پسرک.من مینوشتم:
"کربلا یه بار دیگه مهمونم کن...به ابوالفضل قسم که من کویرم،خیس بارونت کن"
آخه آرزومه دوباره برم کربلا.دلم برا شبهای بین الحرمین یه ذره شده.
کجا باید این جواب سوال رو بدیم؟
خدایا می دونم تو هیچ وقت بنده هاتو فراموش نمکنی کاش ما هم تو خوشی تو رو یادمون نمی رفت تا دوباره تو بدبختی مثل آدم های پررو التماس کنیم
۰۸ دی ۹۲ ، ۰۵:۱۶ یلدا دالتون1
خوبی ب این خلق انتهای سادگیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی