من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان
لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد

               یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد

                              پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف

                                                 خورشید شهر خامنه 73 ساله شد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۵
محمد رضایی

نظرات  (۷)

خدا آنجاست
در جمع عزیزترینهایت
خدا در دستی است که به یاری می گیری
در قلبی است که شاد می کنی
در لبخندی است که به لب می نشانی

سلام
پست جدیدت مثل همیشه جالب بود موفق باشی ...
۲۶ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۲ بیت های سوخته
دو دستت تکیه گاه آسمان است
به روزیم . . .
*****************************************************
مثل همیشه زیبا
چند روز پیش روز عفاف و حجاب بود
اگه اتفاق خاصّی تو شهر افتاد به ما هم بگید
ما که چیزی ندیدیم . . .
سلام.
خدا قوت
با مطلبی در مورد ریشه و چاره بدحجابی به روزم..
****************************************************
سلام.
مرسی ناصر جان
۲۷ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۴ مرید الحسین
به روزیم..................
سلام
آپم...
نظر یادتون نره؟
«ماجرای برج شیطان در مکه و سایه شیطان بر کعبه...»
۳۱ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۷ مجمع قاریان قرآن منطقه سلطانیه
سلام!
قربون این ارادتتون به آقا برم:
این دوبیت از شعر خودم برای امام عزیزمون:
امید امت قرآن امام خامنه ای است
بهار مملکت جان امام خامنه ای است
شکسته دل شده ای گر تو از کشاکش دهر
بیا که شافی دوران امام خامنه ای است
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی