من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

مناجات شعبانیه

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲ ق.ظ
این مناجات نمونه کاملی از تضرع و وصف حال برگزیده ترین بندگان صالح خدا با محبوب خود است.

هم درس معارف هم الگوی عرض حال و درخواست انسان مومن از خدا

                                                                               امام خامنه ای (مدظله العالی)

به یاد و احترام آقا محسن!

*********************************************************************

پ . ن .1.من اعطی الدعاء لم یحرم الجابة                                       «امام علی ع »

(به کسی که توفیق و اذن دعا داده شد،از اجابت آن محروم نخواهد ماند)

پ . ن .2.شب های پنجشنبه منتظر شکسته دلان عاشق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۸
محمد رضایی

نظرات  (۱۱)

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست
او جانشین همه نداشتنهاست
نفرین ها و آفرین ها بی ثمر است
اگر تمامی خلق گرگهای هار شوند
و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد
تو مهربان جاودان آسیب نا پذیر من هستی
ای پناهگاه ابدی
تو می توانی جانشین همه بی پناهی ها شوی
سلام،‏ تو با این ریش و سیبیل هنوز پسرکی!؟
اقلا اسمتو بذار مردک!‏
دوستت دارم یه عالمه
سلام،خربزه ها چسبید؟حداقل برین تو خونه بخورید
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۰:۲۶ مرید الحسین
نیا نیا گل نرگس
به روزیم............
یرحم الاجابة
اشتباه تایپی داری
بماند که تو به نام دین هر رفتاری دوست داشتی کردی و میکنی
فک کردی مذهبی بودن یعنی این مداحی گذاشتن رو وبت؛یا دو تا اشک ریختن یا نوشتن ۴خط شعر
کجا داری میری پسرک
کجا داری سقوط میکنی
حسین و رقیه که دم ازشون میزنی اینن؟!!!!
متاسفم واست؛آدم شو
اگه واقعا الگوت اونا هستن پس تو چرا اینطوری شدی؟
یه آدم بی هدف ضعیف النفس که هرطرف بادش بزنن میره؛فک کردی هیچ کس اندازه تو دین و مذهب سرش نمیشه؟فک کردی ملت واقعا خر هستن بالا نسبت شما؟!!
آدم باش
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۲:۰۵ ادامه ی حرفای بی نام
رو پیشونیت بنویسن مذهبی دوزار نمی ارزه
عملت باشه مردی
خودت بگو عملت هست؟!!
بدون خیلیا هستن تو سکوتشون خدا رو حکم میان تو و خودشون قرار دادن
اینقدر روحشون بزرگ هست که سکوت کنن و فقط رفتارهات رو تماشا کنن
زیاد به خودت فشار نیار که من کی هستم و چی هستم
نتونستم شکستن دل آدمایی رو ببینم که تو باهاشون به اسم دین بد رفتار کردی
شکستن یه سری آدم و یه سری روح که درسته شاید پاک نباشن اما بازم مخلوق خدا هستن
به خودت و اون ذهن نخودیت فشار نیار
فقط بدون انتقام سخت خدا واسه اونایی هست که اسم دین رو خراب میکنن
امشب از عطر حضورش کهکشان پر می شود

چشم مشتاقان رویش مملو از در می شود

نــــــوگل آل محــــمد پرتو افشــــــــــانی کند

خوش دل آنکس که از نورش منور می شود
سلام
عیدتون مبارک
۱۷ تیر ۹۱ ، ۲۰:۳۶ داداش کوچولو
سلام پسرک.
بایه اپ جدید منتظرت هستم.
امیدوارم بیای.
بای
سلام به وبلاگ تازه تاسیس ما هم سر بزنیدtalabehjavan.blogfa.com/.محمد جان در صورت تمایل میتونی وبلاگمو در پیوندهات فرار بدی . بنده وبلاگ شما را در پیوندهام قرار دادم.
۲۱ تیر ۹۱ ، ۲۲:۲۷ دخترک خیس
سلام به شما فرزند انقلاب
شادی خود را در روز تولد رهبر عزیزمان در 24 تیر به وسیله قرار دادن یک پست از ابراز علاقه و عکسی از نائب حضرت مهدی (عج الله) امام خامنه‌ای و موجی عظیم در وبلاگ های جوانان شیعه براه بیاندازیم و شما هم به اندازه خود به همه دوستان هم وبلاگی خود اطلاع دهید.
سلام
جزییات کشته شدن یک نوجوان 16 ساله محلاتی(علی قاسمی) با شلیک شتابزده پلیس در روز نیمه شعبان در جنوب تهران و دفن در شهرستان محلات.
در روزنامه ایران 22 تیر 91:
http://www.iran-newspaper.com/1391/4/22/Iran/5124/Page/24/Iran_5124_24.pdf

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی