من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۵ ب.ظ

پشت سرم حرف بود ... حدیث شد.

می ترسم آیه شود!       سوره اش کنند به جعل!

بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل...!!!

*******************************************************************

پ . ن .1.بابا جون روزت مبارک... دوست دارم به خدا

پ . ن .2.آفرین بر عشق و معرفت پسری که پول های مچاله شدش را گذاشت جلوی فروشنده و گفت:برای روز پدر یه کمربند میخوام...فروشنده:چه جنسی باشه؟

پسر کوچولو:فرقی نمیکنه،فقط دردش کم باشه...!

پ . ن .3.*به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه موهاش ریخته،

به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوشتیپ تری ....(یادش بخیر)!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۷)

۱۶ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۲ حوا همسر آدم
حقته که حرفت بشه حدیث
حدیثت بشه آیه
آیه بشه سوره و سر هر کوی و برزن طشت رسواییت رو بکوبن
آدمای زیادی بهت گفتن نکن
بهت گفتن داری خطا میری
غرور بیجات زمینت میزنه
خداوکیلی کدومش رو آویزه ی گوشت کردی؟!
خدا چوب بر نمیداره بنده اش رو بزنه
این خود بنده است که سنگ رو برمیداره میکوبه رو پای خودش مثل الان تو
البته جلوی ضرر رو هرجا بگیری منفعت است
پس مراقب باش بیشتر از این ضرر نکنی
یا علی
سلاممممممممم دوست عزیزم مرسی که بهم سر زدی بازم سر بزن خوشحال میشم
۱۸ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۴ بیت های سوخته(وحید محمدی)
حرف بود . . . شد حدیث . . . شد آیه . . . میشه سوره ///
جالب بود
یا علی
بالأخره موضع خودت را معلوم نکردی اما من می دونم موضعت چیه . باز جمله همیشگی را میگم :
حیف که اسلام دست وبالم را بسته است .
وب قشنگیه حتی بهتر از اسمش . عاشق پسرک هام...
دوره ی ارزانیست
تن عریان ارزان
آبرو قیمت یک تکه نان
و دروغ از همه چیز ارزانتر
و چه تخفیف بزرگی خورده است
قیمت هر انسان...

به روزم..
و منتظر حضور و نظر ارزشمند شما.
سلامممممممممممم
مطلب دومی خیلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی