من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۱۱ ق.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۲
محمد رضایی

نظرات  (۹)

سلام دوست عزیز . چند ماه دیگه تولد نامزدم هست . من از الان برای سوپرایز کردنش یک وبلاگ زدم و میخوام از الان براش نظرات تبریک جمع کنم . ممنون میشم زحمت بکشی بیای و شما هم نظری بدی . دوست عزیز به خدا میسپارمت و منتظر حضورت هستم .

آدرس وبلاگ :
http://ilovesamira.blogfa.com
سلام
ممنون از اینکه خبرم کردید!خوب شد اومدم!
این آقای حاج غلامعلی عبدالحسینی که فرمودید-خدا رحمتشون کنه- پدربزرگ بنده هستن!
میخواستم بگم،ایشون حاجی نشده از دنیا رفتند اما چه حکمتی بوده که بانام «حاج غلامعلی»ازشون یادشده خدا عالمه!
خواستم بگم که اگه نیازه تغییرش بدید!
و اگرهم میشه برای شادی روحش یه صلوات بفرستید...
ممنونم...
هردو خوبه.
۰۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۰۷ بیت های سوخته
خیلی قشنگ
انصافا دمتون گرم
کیف کردم
با شهید محمد رجبی به روزیم....
کی میره این همه راهو. زنده یا مرده ی این پسرک 777777 می ارزه. کجا میشینی بیام سراغت ؟؟
*****************************************************
کجا بشینم که بیایی؟!!!
زنده یا مرده ی این پسرک 111111 نمی ارزه.حیف که اسلام دست وبالم را بسته وگرنه ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*****************************************************
نظر شما قابل احترام هست. اما اونی که جایزه گذاشته این مقدار تعیین کرده!!!!
حتماً ارزش داشته!
*نکنه شما هم از اون دسته اشناها هستید که جای خدا تصمیم میگیرید؟!!!
۰۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۰۴ بیت های سوخته
عجب . . .
اخه ما چی بگیم از چه چیزی بگیم این کس وشعرا که تو هر بقالی چقالی پیدا میشه خودتا مسخره کردی یا مارا . خجالت بکش از این مطالبت اخه مال این حرفا هم نیستی هی ادا و اصول در نیار بالاخره ما که خوب تورا میشناسیم . یه سری مطالب علمی بذار که بشه استفاده کرد ویه چیزایی گیر ادم بیاد نه این .... اگه میدونستیم دنبال چی هستی خوب بود . بچسب به کار و زندگیت بسه دیگه خایه مالی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی