من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به یاد سید شهیدان اهل قلم

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۲۵ ق.ظ

آقا سید مرتضی آوینی

۲0فروردین سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی مستندساز، عکاس و معمار و خالق مجموعه مستند «روایت فتح» است.

مرحوم آوینی که متولد سال ۱۳۲۶ بود، روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۲ در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش مین باقیمانده از سال‌های دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۱
محمد رضایی

نظرات  (۱۲)

با ناتمام به روزیم منتظر شما هستیم!!!
یا زهرا
سلام با تشرف امام خا منه ایی به روزم
(نشر سخنان شیخ صادق شیرازی در محلات!!!!!)
http://mahallatpress.blogfa.com
آوینی 20 فروردین شهید شده اونوقت تو به تقویمهای امسال نگاه کردی و شهدت اوینی تو 21 فروردین رو تسلیت میگی کسی که طرفدار آوینیه باید بدونه که تو تقویمهای امسال برای همزمان نشدن روز ملی هسته ایی با روز آوینی شهادت آوینی را یک روز عقب انداختند !!!
*****************************************************
سلام.درسته . اشتباه از من بوده
البته دلیل داره که مهم نیست..ممنون از توجه شما
بشر یعنی تو اینقدر خطرناکی که 777777 دلار برات جایزه گذاشتن؟؟؟؟
با تو دیگه کی هستی؟؟؟؟
مواظب خودت باش . قصد کردم نشونیتو بدم و جایزه بگیرم.
****************************************************
چه کنیم دیگه!!!
دلتنگ کودکیم...قهر می کردیم تا قیامت و لحظه ای بعد قیامت می شد.
با محسن حاج رضایی به روزیم...
به روزیم...
به روزیم...
با مهربان تر از پدر به روزیم!!!.
با شهید محمد رجبی به روزیم....
اگه جایزه میدن من جاتو لو میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی