من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فاطمیه...

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۵۰ ب.ظ

بیت الاحزان فاطمه(س) قبله رنج آدمیست.

                                                      شهیدسیدمرتضی آوینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۶
محمد رضایی

نظرات  (۶)

سلام دادا
همه خواستنیها
سیر کردم و تورا از شمعهای محفل عشق یافتم
من معمولا ب هروبی سر میزنم حرفی وا3 گفتن دارم ولی جایی ک صحبت از عزیزترین مادر دنیاست؛ زبون ازگفتن چیزی قاصره
همیشه قیامت رو اینطوری وا3 خودم ترسیم کردم:
واستادم باسری پایین و روی شرمنده درمقابل مادرم فاطمة زهرا(س)
بگذریم
امیدوارم ک حالت خوب باشه و همیشه
سلامت باشی
چرا انقدر گرفته ای؟
اینروزا رو نمیگم کلا چرا گرفته ای!
البته احتمال میدم جوابت چی باشه!
راستی وبم ندارم
آخه از 2نیای کثیف زیرزمینی ام باید ببخشی دیگه
بایدبرم دیگه
چش مایی دادا
یاعلی
۱۶ فروردين ۹۱ ، ۲۲:۵۸ حبیب الباکین
شکر خدا دوباره حسینیه آمدیم . . .
نوشتم:
(دوستت دارم...
پرانتز را نبستم؛بگذار این حقیقت تا همیشه جریان داشته باشد...
سلام دوست عزیز خوشحال میشم ما رو لینک کنی .
ضرر نمیکنی یه سر به ما بزن.
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی بود. با چند تا مطلب جدید بروزیم. شما به عضویت حسینیه درآمدید لطفا مارو لینک کنید
اللهم عجل لولیک الفرج
.
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

شهادت دختر پیغمبر فاطمه زهرا تسلیت باد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی