من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

نقطه سر خط

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۳۸ ق.ظ
به قول آقا صمد هر کدوم از ما یه بولوتوث پیش خدا داریم، که اگه رو کنه دیگه کسی نمی تونه تو این شهر زندگی کنه!

آره. آقا صمد درست گفت.

اما بعضی ها هم هستن مثل سیروس که اهل پیدا کردن بولوتوث از دیگران هستن و بعد از پیدا کردن، نگه میدارن تا یه روز که شرایط مناسب بود برای همه ارسال کنند!!!

حتی اگه از از صحت اون فایل مطمئن نباشن و آبروی یک نفر باشه.

اون که صمد و سیروس هستن و یک سریال برای سرگرم کردن من و شما.

اما همه این فیلم و سریال ها برای ما هم اتفاق افتاده یا خواهد افتاد.

من هم دیدم و می شناسم کسانی را که از دیگران بولوتوثی دارن و هر موقع که به نفعشان باشد یا بخواهن حواس دیگران را به چیزی گرم کنند اون فایل را برای همه میفرستن! (send to all)

اصلاً هم به این فکر نیستن که شاید این بولوتوث ساختگی و سوء تفاهم باشه و از همه چی خبر نداشته باشن.

اما بعضی ها فقط به فکر خودشون هستند و مقام و پست و رتبه و جایگاهی که دارند.

آره؛ هستن آدم هایی چون سیروس سریال نقطه سر خط که برای بقاء و سربلندی خودشون و برای رسیدن به اهدافشون به راحتی از نردبان آبروی دیگران بالا می روند.

به قول آقا صمد(حمید لولایی)، من هم سپردم به خدا کسی را که بولوتوث پخش می کنه!!!

دل پسرک هم همچون صمد شکسته؛

دایی گفت زنده باشم و ببینم اون روز را که خدا بولوتوث سیروس را هم رو کنه.

اما من مثل دایی فکر نمی کنم.

انشاالله بولوتوث هر کس پیش خودش باشه و خدای خودش... ( اگر مردم خدا نشوند!)

نقطه سر خط.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۶)

ما خودمان کاری می کنیم که بولوتوثمان درست بشه. ای پسرک کاری نکن که بولوتوثت درست بشه.کسی آبروت را نبرده اگر می خوای آبروت برود بگو خودم هستم.
*****************************************************
*من این مطالب را برای خودم نمیذارم..فقط هم منظورم خودم نیستم!!!
شاید حرف دل خیلی از مردم باشه...پس خواهشاً قضاوت نکنید (شما خدا نیستین)
شاید خود ما کاری کنیم که بولوتوثمان درست بشه.. اما کسی جز خدا اجازه نداره بولوتوث کسی را پخش کنه و با آبروی کسی بازی کنه.
من که کاری نکردم که بترسم
خدا خودش شاهد منه!!!
حرف من کلی هست برادر
سلام
با چند بیت سفره دار دلهایتان شده ام
هنوز معتقدم که بهار می آید
ردیف قافیه انتظار می آید ......
سلام
عالی بود!
به روزم با من از خدا خواستم...
عید پیشاپیش مبارک
***************************************************
سلام.ممنون
عید شماهم مبارک و پر برکت انشاالله
۲۸ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۱۱ یک آدم معمولی
آقا محمد خیلی داری با اینا کنار میای
هرچی لیاقت خودشون هست میگن
جناب"یک آشنا" اگر بیل زن هستی باغچه خودت رو بیل بزن
شماهم کارایی تو زندگیت داری که بولوتوث بشه واسه دیگرون.
نمیخواد غصه محمد رو بخوری
توبه کن برادر؛بیشتر به دردت میخوره
خطاب به یک آدم معمولی
من خودم را پاک نمی دونم ولی محمد خودش را در مورد صحبتهایی که کرده پاک می داند و صحبتهای دیگران را تهمت می داند ولی یکی مثل من که از یک سری مسائلش اطلاع دارم می دانم که چه خبر است .
****************************************************
سلام خدمت یک آشنا
من خودم را پاک پاک نمیدونم. اما اگر هم گناهی کرده باشم که کردم به خودم و خدای خودم مربوط میشه.
درسته؟
اما به خداوندی خدا یک سری از صحبت ها حق من نبوده و نیست
من چوب سادگیم را تو خیلی از مسائل خوردم..چون مثل خیلی ها شیله پیله ندارم
کاش کمی حتی سر سوزنی به نوشته های خودت فکر میکردی همچنین اعمالت...
*****************************************************
سلام.ممنون از حضور شما و نظرتون
چشم.سعی میکنم بیشتر به نوشته هام بیندیشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی