من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

خدا را شکر

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۵۴ ق.ظ
ممنونم بچه های آسمان

خودم میدانم که لیاقت ندارم، اما باز هم به معرفت بچه های آسمان

دوباره من را شرمنده کردند... ایول به معرفت شماها!

دعوت نامه به دستم رسید و دعوت شدم، نمیدانم از طرف کی!!!

اما در خیال خودم از طرف آقا محسن! شاید هم دوستاش

به امید خدا، اگر تا صبح عجل مهلت دهد، راهی کربلای ایران هستم

*******************************************************************

پ . ن .1.ممنون آقا محسن

پ . ن .2.نائب الزیاره همه هستم اگر لایق باشم

پ . ن .3.شما هم دعا کنید که خالص و پاک برگردم

پ . ن .4.***امشب به خاطر حرف هایی که پشت تلفن از کسی که سال ها تنها برادر من بود،شنیدم بدجور بهم ریختم دلم گرفته چون بعد این همه مدت من را نشناخته و باز هم...

برام سنگین و سخت بود چون کسی که واقعاً دوسش داشتم و دارم و یه زمان به خاطر دور شدنش از من ساعت ها گریه کردم و دپرس بودم و از آقا محسن خواستم ما را از هم جدا نکنه

(باور نمیکنه،اما شاهد دارم)

اما چه کنم که روزگار و اتفاقاتش طوری رقم خورد که همه چیز تغییر کرد

حرف زدنش...رفتارش...گفتارش...حتی کار به جایی رسید که تهدید هم شدم...اونم به ناحق

              لعنت به این زمونه!!!

به خدا به ناحق                                                        خدای من هم بزرگه داداش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۶)

وقتی دعا می کنید هیچ وقت بخلتان نیاید، برای هیچ کس؛ بله باید مؤمن باشد تا برایش دعا کنیم امّا برای کسی که فریب خورده و یا اهل ایمان نیست درست است که نمی شود طلب استغفار کرد اما هدایتشان را بخواهید.
سلام.دوست عزیز
تشریف بیارید خوشحال میشیم.
یاعلی
سلام◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄ŒŒŒŒŒŒŒ◄◄سلام به دوست خوبم__~~~~~___مطالب خوبی داری__از وب خوبت بازدید کردم___مطالب وبسایتت جالبه _//___~~~~~__◄◄◄◄◄◄وبسایت من هم بروز هست _-_-_-_-_-_-_-_-_ _-_-_-_-_-_-_- _◄◄◄◄◄◄-_-_-_تشریف بیارید و از مطالبی که خودم نوشتم دیدن فرمایید_-_-_-_ البته؛ افتخار هست که دوستانم تشریف بیارن_-_-_منتظرحضور سبزت هستم _-_-_مطالب من همراه تصاویر _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_>>>منتظرتم
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۰۴ یه آدم خیلی معمولی
قشنگ گفتی آخرش
خدای تو هم بزرگه
پس ناراحت نباش و بسپر به خدا
خدا بهترین وکیل مدافع و قاضی هست
وکیلت که خداباشه پیروز هستی تو هردادگاهی
چه با دوستات چه با آدمای دیگه
حقت رو بده دست خدا که برات پس بگیره
حق تو صداقت تو هست و آبروت
وچه زیبا خدا کناربنده اش قرار میگیره
راستی یه چیز خیلی مهم:محمدجان کسی که پشت آدم غیبت میکنه یا تهمت میزنه اونم نا حق و ناروا ؛داره از گناهای تو برمیداره و میذاره رو گناهای خودش
پس زیاد ناراحت نباش؛خدا جای حق نشسته حسابی دارن پاک وطاهرت میکنن
دلتنگ شدم
بدجور
التماس دعا
خیلی التماس دعا
***************************************************
دل را بسپار به شهدا
سلام
چرا اینا گیر دادن به شما!
التماس دعا
****************************************************
برای خودم هم سوال هست
محتاجم
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۴۸ یافاطمه الزهرا
سلام خوشبحالت خوشبحالت خوشبحالت.من که لیاقتشونداشتم.خیلی غصه میخورم.کاش آقامحسن همین امشب برات منم امضا میکرد.....کاش....
****************************************************
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی