من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۵۱ ق.ظ

میدانم آنطور که میخواهی؛ نیستم

اما دلم، برای تو می تپد؛ جمعه ها بیشتر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۳
محمد رضایی

نظرات  (۲)

چه خوب شد که رانده شدیم حوا



بهشت خالی از عشق , ارزانی آنان که



سیب و آدم را نمیفهمند
......................................
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۳۹ یه آدم خیلی معمولی که نمیبینیش
سلام
نظرشون رو دربارت خوندم؛خندم گرفت راستش
اونا تو رو نمیشناسن ...یا حداقل مطمئنم تو اون آدمی که اونا میگن نیستی...تو پاکی محمد
صداقتت هم از همه ی اینا بیشتره
مطمئنم که اونا نمیشناسنت
ازاینطورآدما متنفرم
متنفرم که هرچی لایق خودشون هست رو بار آدما میکنن
خجالت هم نمیکشن
دم از خداو پیغمبرمیزنن بعد آبروی آدما رو نشونه میگیرن
برن بمیرن
امام حسین و امام زمان پشتیبانت
به حرف این آدمای مزخرف هم کارنداشته باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی