من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به بهانه حسی عجیب در نگاهی عجیب

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۴۰ ب.ظ
انگار برایم عادت شده

عادت شده که هر چند روز یک بار، زمانی که به قول معروف دلم پر است، وقت دلتنگی، ساعت های دلشوره و بی حالی برم یه جا !!!

برم و چشم در چشم زل بزنم و نگاه کنم و از خجالت سرم را پایین اندازم و شاید اشکی بریزم تا سبک شوم

آری ای همه کس من

من مستم ! مست نگاه عجیب چشمان تو

چشمانی که سال هاست فکر و ذهن من را مشغول کرده...

ای کاش...

ای کاش با همه زبان ها...

بیخیال !!!

همین !!!!!!!

سلام به مداح وصفی عالم گیر                                  وای مادرم ... وای مادرم ...

سلام به فاطمیه و بچه های پهلو شکسته اش

سلام به قدم زدن های شبانه من در صحن های بهشتی شاه خراسان همراه تو

***************************************************************

پ . ن .1.به بهانه ی سالروز شهادت آقا محسن*** 64/11/23***

پ . ن .2.از همه چیز مطمئن ترم که کسی نیست که این چشم ها را ببیند و عاشقش نشود

پ . ن .3.به یاد ساعت هایی که کنار مزارش نشستم و گریه کردم

به یاد تمام لحظات سخت و دلتنگی و تنهایی که کنارم بود

پ . ن .4. نمی دانم چرا بدجور بارانی ام...

این باریدن را دوست دارم...                                              شادی روح بلندش صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۱۲)

مرا عهدی به این جا کشانده است پی تکرار یک نگاه......

البته این جمله دزدی بود. وقتی مطلبت رو خوندم یاد این جمله تو کتاب فصل شیدایی افتادم.....یکی از یار های امام حسین وقتی بعد از واقعه عاشورا می رسه کربلا .....در جواب یه سوال این رو میگه.......

مرا عهدی به این جا کشانده است پی تکرار یک نگاه.....


یاحق
سلام
زیارت قبول
۲۴ بهمن ۹۰ ، ۰۱:۴۶ حبیب الباکین
اللهم صل علی محمد و آل محمد
دل من تـنها بـود ،
دل من هرزه نـبـود ...
دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا
به کجا ؟!
معـلـوم است ، به در خانه تو !
دل من عادت داشـت ،
که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری
که تو هر روز آن را به کناری بزنی ...
دل من ساکن دیوار و دری ،
که تو هر روز از آن می گـذری .
دل من ساکن دستان تو بود
دل من گوشه یک باغـچه بـود
که تو هر روز به آن می نگری
راستی ، دل من را دیـدی ...؟
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ممنون ازحضورارزشمندت
بازهم بیا
یاعلی
سلام. زیارت قبول
یاد آقا محسن عزیز به خیر
زیارت قبول محمد جان
۲۵ بهمن ۹۰ ، ۰۴:۳۶ دختر خاکستری
سلام.کاش آسمان چشم ها همیشه بارانی باشد برای چنین مردان خدایی.............
کاش ...........................................................
یا علی
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۰۳:۰۰ bms.talin-->benyamin
تبادل لینک؟
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۵۶ احسان معبودی
سلام
با حترام دعوتید.
سلام.ممنون که به وبلاگم سزدید.شماهم وب جالبی دارید.
امیدوارم بازهم سربزنید...باآرزوی موفقیت...درامان خدا
۰۲ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۱۷ amirDLD16/امیردلداده/(streetboy)
$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$اپم
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$بیا
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$سلام به ماهم یه سربزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی