من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

چه حکایتی شده..!

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۱۰ ق.ظ
چه حکایتی شده این مشهد رفتن هر سال ما !!!

اون از پارسال با مشکلاتش!   اینم از امسال...

از جواب دادن بچه ها برای اومدن یا نیومدن

از جابجا شدن چند باره تاریخ

از اشتباه گرفتن بلیط قطار توسط آژانس مسافرتی !!! ( انشاالله که خیره )...حتماً خیره

از نبودن بلیط و به زور پیدا شدن بلیط....

از اینکه فقط بلیط رفت را داریم!!!!!!  .... برگشت هم سپردم به خود امام رضا

و از اینکه هزینه ها شاید خیلی بالا بشه!!!

و از اینکه دارم لحظه شماری میکنم... لحظه شماری...

برای سقاخونه...برای ایوون طلا...برای چرخیدن شبانه تو صحن های حرم...برای درد دل با شاه...

برای کبوترهی حرم...برای دیدن همه چی... برای آرزوهای بزرگ...برای دوباره متولد شدن

*********************************************************************

پ . ن .1 انشاالله نائب زیاره همه و همه هستم.

پ . ن .2 دعا کنید توفیق خالص بودن بدهند.

پ . ن 3. ***انشاالله؛ به لطف خدا یکشنبه راهی میشیم... دل که خیلی وقته راهی شده!!!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۲
محمد رضایی

نظرات  (۹)

با سلام به شما دوست عزیز
پایگاه تخصصی علم میهن بزرگترین بانک نمونه سوالات و مطالب درسی در ایران از شما جهت بازدید دعوت به عمل می آورد . با عضویت در این سایت می توانید از امکانت این پایگاه استفاده کنید. در صورت عضو شدن , وبلاگ و یا وبسایت خود را در دایرکتوری این سایت ثبت کنید و از بازدید های که از این طریق به وبلاگ شما می آید استفاده کنید. و در صورت علاقه برای حمایت از ما می توانید لوگوی ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
آدرس پایگاه تخصصی علم میهن : http://www.elmemihan.org/
آدرس فرم عضویت : http://www.elmemihan.org/users/register/
آدرس دایرکتوری لینک علم میهن : http://www.elmemihan.org/links.html
اگه بطلبه همه چی جور میشه پس زیاد به مشکلاتش فکر نکن آقایی
سلام
اینشا الله خیره
التماس دعا
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۱۱ حبیب الباکین
خدا ایمونت بده
ان شاء الله با معرفت زیارت کنی که حق هم همینه
سلام التماس دعا
سلام
اگه میشه برای شفا’ همه مریضاهم دعا کنید
ایشالا ما هم لیاقت شو پیدا کنیم
مجنون....

خیلی ال2آ.سلام ما رو به آقا برسون.
***********************************
محتاج دعا
وبلاگ رضامقسمی ، گوینده شبکه خبر . جهت لینک در پیوندها
www.rezamoghassemi.blogfa.com
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی