من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان


هر چند حال و روز زمین و زمان بد است ... یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای ... آنجا برای عشق شروعی مجدد است

**************************************************************************

پ . ن .1.به قول حاج سعید حدادیان سفره محرم هم به دستان آقا امام رضا جمع شد

امیدوارم کسی دست خالی نمونده باشه

پ . ن .2.پارسال این موقع با بچه ها مشهد بودیم...یادش بخیر

پ . ن .3.بد جوری دلم هوای اتاق بهشت را کرده!!!!...

اگه آقا اجازه دست بوسی بده و بطلبه،هفته دیگه با بچه ها قرار شده بریم مشهد

(دعاکنید قبولمون کنه)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۴
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام
برای من دعا کن
سلام. میخواستم بدونم مایل به تبادل لینک هستید؟
سلام
با چرا میگن بچه ننه؟چرا نمیگن بچه بابا؟
اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی