من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب عاشورا

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۲ ق.ظ

سلام بر پسر فاطمه(س)

سلام بر دارو نداره عالم

سلام بر خون خدا

سلام بر عشق زینب

سلام برشاه کربلا

سلام بر ارباب من

سلام آقا

هیچی !!!

شب عاشوراست امشب...کربلا غوغاست امشب

چیزی ندارم و نمی تونم بگم !!!

از چی بگم؟ از کی بگم؟

از زینب بگم یا از سکینه؟    از رقیه بگم یا از مادر؟

از امشب بگم یا از فردا؟    یا از فردا شب و شب های دگر؟

ذهنم یاری نمیکنه که بخوام بنیویسم... اصلأ چی بنویسم؟!

شب عاشورای امسال هم رفت.... ای خدا من

آخه چرا اینقدر زود؟! به خدا دلم پره؟! دارم دق میکنم!

اینقدر متن ادبی و جمله در مورد امشب دارم که مطمئنم بیشتر از هزاران خط میشه، اما...

بیخیال !!!     فقط یا حسین(ع)،کربلا

التماس  دعا...کربلا کربلا...کربلا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۲)

سلام
موافقم حسین فقط کربلاتوعشقه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی