من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب هشتم

يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ

یا علی اکبر(ع)

علی بن حسین بن علی

وقتی حسین بن علی یاد پیامبر می کنه، نظر به قدو قامت علی اکبر می کنه

شب جوان خوش سیمای کربلا    شب جوانان

شب هشتم،شب جوان . جوانان، شب پیامبر،شب وداع سخت حسین با علی اکبرش!

شب هشتم هم تموم شد، وای خدای من عاشورا نزدیک است!

امشب هم برای من نسبت به چندسال اخیر شب جالب و جدیدی بود(مسجدحضرت اباالفضل«ع»)

خدایا قبول کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۳
محمد رضایی

نظرات  (۳)

بسیار زیبا . . .
سلام
فردا عاشوراست ومن الان میدانم چه قدر در این دنیا غرق بودم
ممنون که بیدارم کردی
تسلیت میگم
بدرود لینکیدمت
سلام چرا یاد یاران پیداتون نمیشه آقای رضایی و دوستان بین نیروهای ولایی دو دستگی افتادن و تفرقه خوب نیست به اقای محمدی هم بگو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی