من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب ششم

جمعه, ۱۱ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

یا امام حسن (ع)

حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام

شب ۱۳ ساله ای با معرفت

متفاوت ترین شب محرم امسال من

زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)

مجلس بصیرت و اشک و سینه در خیمه فاطمیون امام حسین(ع)

شب ششم هم تمام شد

به عاشورا نزدیک می شویم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۱)

سلام اگه می پرسی برو وب قبلیمو نگاه کن میفهمی.مرسی...
ghamebi2.blogfa

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی