من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب پنجم

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

یا امام حسن (ع)

حضرت عبدالله بن الحسن علیه السلام

شب پنجشنبه و شب مناجات شعبانیه

شب پنجم محرم هم رفت تا سال دیگه که آیا زنده باشیم،آیا توفیق و لیاقت نوکری داشته باشیم یا نه!

امسال شب های محرم برای من باچندسال قبل خیلی متفاوت شده!

بخصوص امشب که طبق رسم هرسال و رفتن به هیئت و عزاداری و سینه زنی، دلم من را برد به طرف مجلس یادگاری شهدا ( مناجات شعبانیه)

 مناجات شعبانیه بارفقا

خداکند،خدا، به حق شهدای خدا.... قبول کند از بنده ی ناچیز خدا

به یادشهید والامقام محسن حاج رضایی

آقامحسن التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۰
محمد رضایی

نظرات  (۱)

خسته شدم چه انتظار سختی
یکی بیاد جون منو بگیره...
تسلیت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی