من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب اول

يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۱۸ ق.ظ

مجموعه پوستر ویژه محرم 2

محرم سلام

شب اول هم آمد و رفت

امیدوارم امسال بتونم اونجوری که دوست دارم پیش ببرم و جلو بره

شب اول بد نبود خداراشکر...رفتم هیئت...روضه و عزاداری هم هی خوب بود.اما...

                                                                                       یا مسلم ابن عقیل

مجموعه پوستر ویژه محرم 1JGA_UPLOAD_IMAGENAME_SEPARATOR1390

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۶
محمد رضایی

نظرات  (۴)

اماچی؟
همه می گن محرم تسلیت
ولی من
من به تو می گم محرم مبارکت باشه
السلام علی الحسین
اما چی؟؟؟؟/
۰۷ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۳ یافاطمه الزهرا
شب اول یادیاران خوب بود...اماچی؟؟؟
××××××××××××××××××××××××××××××
شما؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی