من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

۲ روز تا محرم

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ

ای اهل عالم جمعه آمدو خبر از یار نیامد

بر زخم دل فامه(س) غمخوار نیامد...چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم

ای اهل حرم میرو علمدار نیامد... سقای حسین سیدو سالار نیامد

یا حسین (ع)

ای اجل یک چند روزی دور ما را خط بکش!

عاشورای اربابم نزدیک است...

یا زینب (س)

کم کم سیاهی علمت دیده می شود... آثار خیمه های غمت دیده می شود

افتاده سینه ام به تپش های انتظار... از روی تل دل حرمت دیده می شود

یا رقیه (س)

مجموعه پوستر ویژه محرم 1JGA_UPLOAD_IMAGENAME_SEPARATOR1392

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۴
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی