من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شاید کمی دیر باشه.اما...

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۱۳ ب.ظ

پایان ماه روضه شده، غم گرفته ام هیئت تمام گشته و ماتم گرفته ام
بعد از دو ماه گرفت صداهای ذاکران تازه دلم شکسته شده، دم گرفته ام
بعد از دو ماه که در مطبت هستم ای طبیب از درد عشق گفتم و مرهم گرفته ام
مرهم برای درد دلم اشکِ روضه بود این گونه بوده، اشک دمادم گرفته ام
شبها چقدر گم شده ام بین کوچه ها وقتی سراغ هیئت و پرچم گرفته ام
از مادرت بپرس، نوکریم را قبول کرد؟ آیا برات کرب و بلا هم گرفته ام؟
افسوس می خورم که ز خیرات سفره ات از دست مهر مادرتان کم گرفته ام
دلتنگ می شوم به خدا بر محرّمت خرده مَگیریَم ز چه ماتم گرفته ام
ای روضه خوان ادامه بده اشک و آه را شعر وداع نه ... شور محرّم گرفته ام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۵
محمد رضایی

نظرات  (۵)

محرم برای ما بچه شیعه ها هیچ وقت تمام نمی شود ...
۰۸ اسفند ۸۹ ، ۰۹:۳۹ کانون وبلاگ نویسان فتح
کور هر چی توی چنته خودشه خیال می کنه توی چنته رفیقش هم هست !

kanoonFATH.blogfa.com
تو آفتابی در بی غروب دنیا ، نه چنان آبی و بی انتها که دریا نه

هوای سرد نگاه تواززمستان نیست به سبزناکی چشمت بهار حتی نه

توای ندیده!چنان بکر و دوراز ذهنی که سر به مهرترین رازهای دنیا نه

شنیدن تو تماشاست،دیدنت فال است بخوان که بشنومت، فال بی تماشا نه

ستاره پشت ستاره شب ازتو پرشده است شب آفتاب تو عشق است صبح فردا نه

تو هرچه بیشتر ازهرچه گفته ام هستی چه قدر واژه ی تو را گم شده که پیدا نه

تمام این همه شعرانه بود ، می دانی؟ نگفت حرف خود غیر شاعرم را، نه؟؟؟

چقدر ساکتی و من چقدر حرف زدم دلم گرفت ، تو سیگار می کشی یا نه؟!؟!؟!
پسرک عکس صلیب گذاشته تو وبش؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
خوبی؟؟؟؟!!!!
منم لینک می کنید؟
"نمونه سوالات رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور محلات"
موفق و موید باشید‍‍‍‍‍‍‍...........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی