من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

حرف دل یه داداش

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۹، ۱۲:۱۶ ق.ظ

این چند روزه یه موضوع داره عذابم میده

.یه موضوع به نام : خداحافظی با مشکی های محرم و صفر.

شک ندارم شما ها هم مثل من هستید.شما ها از من بیشتر دلتون گره خورده به این تار و پود مشکی ها.

رفیق از خوبی های تنهایی اینه که میتونی به خیلی از مسائل فکر کنی.

دلتنگی برای محرم.دلتنگی برای شبای هیئت.دلتنگی برای ضجه های محرم.

دلتنگی برای خیلی چیزایی که فقط و فقط تو محرم گیر میاد.

رفیق همه چیر داره تو سال 89 تموم میشه.

خداحافظ پیراهن عزای محرم.

خداحافظ تی شرت مشکی های محرم که روی بعضی هاش نوشته بود : انا کلب الرقیه

خداحافظ شعرای آخر هیئت.

حتی خداحافظ شام آخر هیئت.

همش یه مزه خاص داشت برای خودش.

حواست هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۷
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام

حتما بهم سر بزن

WwW.Moviz.Ir

منتظرم
وبلاگت خیلی قشنگه



سلام به نظرتان این جمله درسته أنا کلب الرقیه؟ ....
برای نشان دادن ارادت و عشق به خانوان رسول خدا به نظر شما، باید به حیوان تبدیل شد؟ طور دیگه ای نمیشه عشق ورزید؟ نمیشه انسان بمونیم اما یاد بگیریم چطور عاشق بمانیم و چطور راه آن ها را ادامه بدهیم؟ حتما باید حیوان باشیم؟ یعنی یک حیوان می تواند عاشق باشد اما ما که انسانیم نمی توانیم عاشق آن ها باشیم؟...
شما را به خدا محرم را از این همه خرافات نجات دهید.
سلاممممممممم .

عزاداری هاتون قبول .

ممنون بهم سر زدید . مهم اینه که تو دلم برای امام حسین (ع) عزادار باشیم .

التماس دعاااااااااااااا
ممنون از توضیحتون
ولی بازم فکر می کنم درست نیست
همه که این برداشت را ندارند که
مردم عمی عادی چیز دیگری برداشت می کنن. شما که نمی توانید برای تک تک مردم عامی عادی این مسئله را جا بیندازید
آنوقت فکر می کنید نتیجه ای غیر از این دارد که توی ذهن عامه بد جا می افتد و وهن به مقدسات میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی