من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

این الطالب بدم المقتول بکربلا

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) و ایام سوگواری دهه آخر صفر

مراسم عزاداری، سینه زنی و سخنرانی

زمان : از شب اربعین به مدت 2 شب

««« با سخنرانی حاج آقاتبریزی،شاگرد آیت ا..خوشوقت »»»

از شب 28 صفر به مدت 3 شب

««« با سخرانی حاج آقا رئوف کریمی و حجت الاسلام شیخ مهدی ربانی »»»

از نماز مغرب وعشاء

مکان : محلات. میدان چنار. مسجد مرحوم آقا میرزاحسین (ره)


هیئت یاد یاران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۲
محمد رضایی

نظرات  (۲)

۰۳ بهمن ۸۹ ، ۰۷:۴۱ امداد رایانه محلات
سلام
از وبلاگ شما بازدید شد
خوشحال میشم وبلاگما لینک کنید
ممنون
http://emdadmahallat.blogfa.com
اصلا حسین جنس غمش فرق می کند
این راه عشق، پیچ و خمش فرق می کند
از نوع ویژگی دعا زیر قبه اش
معلوم می شود حرمش فرق می کند
تنها نه اینکه جنس غمش جنس ماتمش
حتی سیاهی علمش فرق می کند
من از حسین منی پیغمبر خدا
فهمیده ام حسین همه اش فرق می کند
عزاداری هاتون قبول
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی