من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ما؛در 9 دی دل حضرت زهرا را شاد کردیم

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۱۱ ب.ظ
یکسال پیش همین روزها، فتنه گران عاشورا به پیشتوانه ی سکوت زبیریان دنیاپرستی که آقازاده هایشان دستشان را از ولایت کوتاهکرده بود، می خواستند خون به دل مولا کنند.به اسم خط امام میخواستند در خیابان انقلاب، کوچه ی بی غیرتی باز کنند؛ حساب همه چیز را کرده بودند، برای بستن دست علی، حتی طناب نامه ی سرگشاده ی بدون سلام هم آورده بودند !

همه چیز محیا بودبرای بی غیرتی، برای هتک حرمت انقلاب زهراییان. تا آنجا پیش رفتند که درب نیم سوخته ی بسیج رانیزهم دوباره به آتش کشیدند. مادران شهدا میان کوچه ی انقلاب ایستاده بودند، می رفت تالگدهای شعار منحوس "مرگ بر اصل...." پهلوی مادران شهید را بشکند؛ نه پیش روی حسن(ع) که بلکه اینبار پیش روی مهدی (عج) دست هایی برای سیلی بالا رفته بود، غلاف های شمشیر آماده شده بود و زهراییان میان کوچه ها، فتنه گران دلارهای حرام در شکمشان رفته بود و حساب همه چیز را کشیده بودند الا حساب اصلی ترین مسئله را ! آری دلار های حرام کورشان کرده بود ونفهمیدند اینجا که کوفه نیست، مدینه نیست، نینوا و شام هم نیست

اینجا ایران است مهد دلیران، بیشه ی شیران، سرای شهیدان.

آری ۹ دی شده بود و این ملت زیر عبای رهبری که تارش از نخ های چادر خاکی است و پودش از رگهای غیرت عباس، از کتف قطع کردند دستی را که برای سیلی بلند شده بود. ۹دی ۸۸، در کوچه ی انقلاب میلیون میلیون شیعه ی دلسوخته پشتیبان فاطمه ی زهرا (س) بودند در برابر اقلیتی چند نفره ی لجوج وپر سر و صدا .

 و اینک ما مفتخریم که صبورتر از مادران داغ دیده مان و انقلابی تر از پدران شهیدمان، در ۹دی دل مادرمان حضرت زهرا (س) را شاد کردیم

مادر ما بی مزار است و برای سلام دادن به مادر بعد از هر نماز نمی دانیم رو به کدام سو باید بایستیم اما در ۹دی ۸۸ رو به قبله، ترنم عاشقانه ی ذکر " السلام علیک یا فاطمة الزهرا، یا بنت محمد، یا قرة عین رسول، یا ام الحسن و الحسین، یا ام الزینبین " بر لبمان گل کرد تا دنیا بداند که ما نسل ظهوریم و از تبار نور، رهبری داریم به قداست بلور و قصدمان عبور است از کوچه ظهور، پس یا اهل عالم ما منتظر منتقم فاطمه هستیم، ایستاده ایم تا انتقام روی نیلی بگیریم، زنده ایم چون رزمنده ایم، هر روزمان ۹دی است حالا تئ با سلاح کفرت ما با سلاح ایمان  بجنگ تا بجنگیم ....

به یاد شهید والا مقام محسن حاج رضایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۸
محمد رضایی

نظرات  (۱۱)

سلام
9دی حماسه حضور دوباره وبا پلاکارد هایی خواستار اجرای عدالت در مورد سران فتنه از مسولان .یا مهدی ادرکنی
تازنده ایم رزمنده ایم
ما همچنان ایستاده ایم و تا آخرین قطره های خودن مان رهبرمان را تنها نخواهیم گذاشت
تنها حرفی که می تونم بزنم سکوت است.....
باور کردم که پر از نگاه فردایی.. پر از حس سوختن ...باور کردم که از تبار نوری -و بالهایت در ازدحام پر فریب مردان پر ادعای روزگار وتیشه به دستان از خدا بی خبر شکسته است -باور دارم خون دل خوردن های فرزندان عاشورا را که برای دل شکسته زهرا س هزاران بار سر بر دیوار غربت وبی کسی گریه کردند .... باور دارم قلمی را که نهم دی ماه تاریخی تریرین تاریخ ایران را اینگون رقم زد وتنها می توانم با یاد تمام شهیدانمان بگویم :
"اگر بار گران بودیم رفتیم
رفتند وباری گران بر زمین مانده است"
درودتانشکیبا
سلام.عالی بود
من
شمشیر باستانی شرقم
اصحاب آفتاب
بر قبضه قدیمی من کندند :
" یاران مصطفی
شمشیر زرنگار
حمایل نمی کنند ... "
من
شمشیر باستانی شرقم :
پرورده مصاف
بیزار از غلاف !

"چرا پست قبلی من را پاک کردی ؟!"
قطعه داغی منظوم...
جواب خون شهدا رو باید بدن . . .
دوست من فکر می کنم بهتر از این نمی شد نوشت.
هم احساس بود هم منطق . . .
سلام ممنون که تو وبتون یادی از شهید محسن حاج رضایی دایی عزیز و مظلوم من داشتین
موفق باشین
۱۷ دی ۸۹ ، ۲۳:۱۴ http://mahallatcity.blogfa.com/
http://mahallatcity.blogfa.com/
۲۰ دی ۸۹ ، ۱۰:۲۰ دختر خاکستری
سلام.از خواندن مطالبتان لذت بردم.مخصوصا قسمتی که مربوط به سید ذاکر بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی