من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

من چیستم ؟

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ

من چیستم ؟

 

افسانه ای خموش در‌ آغوش صد فریب

 

گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم

 

خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای

 

رازی نهفته در دل شب های جنگلی

 

.

 

من چیستم ؟

 

فریادهای خشم به زنجیر بسته ای …

 

بهت نگاه خاطره آمیز یک جنون

 

زهری چکیده از بن دندان صد امید

 

دشنام پست قحبه ی بدکار روزگار

 

.

 

من چیستم ؟

 

بر جا ز کاروان سبک بار آرزو

 

خاکستری به راه

 

گم کرده مرغ دربه دری راه آشیان

 

اندر شب سیاه

 

.

 

من چیستم ؟

 

یک لکه ای زننگ به دامان زندگی

 

و زننگ زندگانی آلوده دامنی

 

یک ضحبه ی شکسته به حلقوم بی کسی

 

راز نگفته ای و سرود نخوانده ای

 

.

 

من چیستم ؟

 

 

 

.

 

من چیستم ؟

 

لبخند پر ملامت پاییزی غروب

 

در جستجوی شب

 

یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات

 

گمنام و بی نشان

 

در آرزوی سرزدن آفتاب مرگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی