من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

لپ کلام یک دوست ( یک آینه)!!!

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ
آی مردم.

امروز که بازار خواننده های لس آنجلس داغه شکر خدا.

حتی گرم تر از هوای اینجا.

بازار بی حجابی و بی عفتی و پاساژ تاناکورا و انواع و اقسام مدل مو و لباس هم که جای شکرش باقیه.

شنیدم ناصر خسرو هم  بگیر ببندش زیاد شده.

میگن بودجه مترو هم که یه طرفه ابلاغ شده .

بانک ها هم که داران رایگان شماره حساب ثبت می کنن.

چند وقت دیگه یارانه هاتونم میدن.

از خوشه بندی هم که دیگه خبری نیست شکر خدا.(بعضی ها شاد باشن).

این روزا خیلی ها برا اینکه LCD ارزون بیارن بانه زیاد میرن .

در مورد بنزین و قیمت نهایی اون هم که خبر دارین .

خلیج مکزیک هم که کماکان آلودست .

بین محسن کریمی و پسرش سعید کلی فاصله افتاده.

بیتا هم که تو زرد از کار در اومد. الحمدلله صبا خانم هم پیدا شد ...

بابا این همه موضوع جور واجور.

برین سراغ این مطالب که داغه و کلی هم سر و صدا کرده.

چرا خودتون را مشغول اعتقادات می کنیین؟!!!!

با این همه مشغله و مطالب داغ و جذاب که مارا از همه چی دور کرده,

حتماً می آید!!!

ای کاش که بیایید.  

شاید این جمعه     شاید هم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی