من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ما منتظرمنتقم فاطمه (س) هستیم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ

تا خون نشود دلها, دلدار نمی آید

تاشیعه به خودناید, معشوق نمی آید

تاسرنرودغمها,غمخوار نمی آید

تا دل نشود عاشق, آن یار نمی آید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۵
محمد رضایی

نظرات  (۵)

زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما می کند،از خجالت روح ما را
غرق دریا می کند،حال ما می پرسد و از مهربانی های خود این دل
رنجور ما را عطر گل ها می کند
فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش
می مونه...
سلام.................................................................................
................

ممنون ازمطالب قشنگت
سالی یه بار یه مطلب میایی یه مطلب میذاری اونم لااقل یه چیز درست حسابی بذار که دست آدم بکشه نظر بذاره
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۳۹ شادترین دختر دنیا
سلام راستشو بخوایین از وبتون خوشم اومد
اگه به منم سر بزنین خوشحال میشم
اگه با تبادل لینک موافق بودید بهم بگید............
۱۴ مرداد ۸۹ ، ۰۳:۴۶ لوبیا چشم بلبلی
سلام دوست عزیز

وبلاگ قشنگی داری .........

خوشحال شدم که این وبلاگو دیدم من بازم میام به اینجا

مطالبت خواندنیه

خوشحال میشم که به من هم سر بزنی

موفق باشیhttp://windo.persianblog.ir
پیروز و مستدام باشید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی