من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سفر آخرت

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوتنامه اجباری

به کلیه مسلمان

سفر زیارتی،سیاحتی و همیشگی آخرت

ابتدا گذرنامه زیر را تکمیل نمایید.

نام : انسان            نام خانوادگی : آدمی زاد       نام پدر : آدم         نام مادری : حوا

لقب : اشرف مخلوقات       نژاد : خاکی         صادره از : دنیا

ساکن : کهکشان راه شیری،منظومه ی شمسی،زمین       مقصد : آخرت

ساعت حرکت و پرواز :  هر وقت که خدا صلاح بداند

مکان : بهشت اگر نشد جهنم                         نوع هواپیما : تابوت

وسایل مورد نیاز : 1-چهارمترپارچه سفید 2-عمل نیک 3-انجام واجبات وترک محرمات4-امربه معروف ونهی ازمنکر 5-دعای والدین ومومنین 6- نماز اول وقت 7-ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه 8-اعمال صالح،تقوا،ایمان 9-درک شبهای قدر وتوبه

توجه :

1- خواهشمند است جهت رفاه حال خود خمس وزکات راقبل ازپرواز پرداخت نمایید.

2-از آوردن ثروت،مقام،منزل،ماشین حتی داخل فرودگاه خودداری نمایید

3-حتماً قبل از حرکت به بستگان خود توضیح دهیدتا از آوردن دسته گلهای سنگین،سنگ قبر گران وتجملاتی ونیز مراسم پرخرج خودداری نمایند.

4-جهت یادگاری قبل از پرواز اموال خود را بین فرزندان مشخص نمایید.

5-از آوردن بار اضافی از قبیل حق الناس،غیبت،تهمت وغیره خودداری نمایید.

«« برای کسب اطلاعات بیشتر به قرآن وسنت پیامبر (ص) مراجعه نمایید»»

تماس ومشاوره به صورت شبانه روزی- رایگان،مستقیم وبدون وقت قبلی می باشد.

در صورتیکه قبل از پرواز به مشکلی برخوردیدبا شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

186 سوره بقره-45 سوره نساء-129 سوره توبه-55 سوره اعراف- 2و3 سوره اطلاق

امیدوارم سفر آسوده ای در پیش داشته باشید.

 

سرپرست کاروان : حضرت عزرائیل 

تهیه وتنظیم : سرنوشت الهی

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۱۷
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام
خبرها هست که ما بی خبریم .
یکی دوتاش را تو حس می کنی .
سلام.
شما لینک شدید
ممنون که سرزدید
عالی بود
یه لحظه به خودم اومدم
سلام ممنون از حضورت
سلام خیلی متحول شدم یه سر به وبم بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی