من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

غم در پشت شادی !!!

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

 

دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند

 از دیدن اشک آنها دردناک تر است

 

                                    پسرک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۱۱ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۵۹ وبلاگ دوست یابی و کل کل
سلام
اگر دنبال جایی برای کل کل و دوست یابی میگردید به ما ملحق شوید

با شرایطی متنوع از قبیل:
هر ماهه یک کارت شارژ به کل کل کننده ی برتر
مسابقه ی ماهیانه با وبلاگهای کل کل دیگر در بلاگفا

چت روم اختصاصی

و...

این وبلاگ زیر نظر سرور های هاست دی ال پشتیبانی میشوند
وبلاگ "ثبت نامی":www.bfgt.blogfa.com

وبلاگ "دوست یابی":www.bodo2dusty.blogfa.com

وبلاگ "کل کل":www.bodo2kalkal.blogfa.com

هدف این وبلاگ ایجاد محیطی سالم برای دوستان است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی