من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یاد یاران

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

هیئت یاد یاران شهرستان محلات که فعالیت خود را از  5 سال پیش آغاز کرده در حال حاضربا تأیید عموم مردم به پاتوق بچه حزب الهی های شهر تبدیل شده.

مراسم این هیئت به صورت هفتگی دوشنبه شب ها در مسجد مرحوم آقامیرزاحسین (ره) واقع در میدان چنار بر گزار می گردد.

شرح برنامه های هفتگی هیئت :

1-اقامه نماز مغرب وعشاء

2-جمع خوانی سوره واقعه

3-یادی از شهدا با صلوات

4-تفسیر خطبه ای از نهج البلاغه

5-زیارت عاشورا

6-عزاداری

      

راستی دیگر مراسم این هیئت مانند عزاداری در ماه محرم ، صفر، دهه فاطمیه«س»  وشهادت دیگر امامان هم در تاریخ های مشخص در طول سال برگزار می گردد ، که به صورت های مختلف به اطلاع عموم مردم    می رسد.

برای آشنایی بیشتر با هیئت یادیاران به آدرس زیر مراجعه نمائید.

www.Heyate-yade-yaran.blogfa.com

برای سلامتی و تعجیل در فرجش صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۱۹
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۱۱ آذر ۸۹ ، ۱۸:۵۰ ترانه های محمد اکبری
با سلام

لحظات خوبی را در وبلاگ شما سپری کردم
برای خواندن یک ترانه دعوت هستید

دروغ میگم مثل گلی

تو از گلا خوشبوتری

باده ی چشمات برده دل

از هر چه می سبوتری

امیدوارم با تبادل لینک این ارتباط بیشتر شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی